måndag 31 mars 2014

Söndag i centrum, måndag i Govan

Fortfarande risigt väder, men vi har haft två dagar fyllda av aktiviteter i alla fall! Idag har jag jobbat på Pexel (i Govan av alla ställen, inte finaste delen av Glasgow direkt) och tjänat lite (med betoning på lite) pengar och Olle har jobbat och lagat jättegod mat (kyckling satay med ljummen nudelsallad). Igår var det mer full rulle, vi ansträngde oss verkligen för att få ut det mesta av helgen: vi var på stan och shoppade och var på bio (Captain America: The Winter Soldier) och när vi väl kom hem tog jag mig ett lååångt och skönt påskgult bad med ett av mina påskägg från Lush.


Det må inte vara så vackert väder, speciellt inte i Govan,
men våren kämpar på tappert ändå!




Lunch på Pinto igår, Olle ville testa det nya stora stället
där jag var med Beth i fredags. Inte mig emot!


Vi satt på "hyllan".


Olle var exalterad...

...och nöjd.


På väg hem i disig skymning efter bion.




Redo för bad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar