onsdag 26 mars 2014

Sista föreläsningen

Idag hade vi vår sista föreläsning för tredje året, det hade nog varit lite sorgligt om vi alla inte lidit så mycket av de otroligt tråkiga föreläsningarna... Vi blev på bättre humör när vi väl kom ut dock, solen skiner idag, så vi bestämde oss för att min fikalåda jag tagit med (med kakor till Laura och Zoe som inte kunde komma igår då de jobbade) och sätta oss i Botaniska och ha en liten picknick som fin avslutning på dagen. Jag hade med mig lite jordnötssmörsfrosting i en glasburk också, och servetter och minibestick. Alltid redo för en picknick! 


Vi får mer och mer blommor här i Glasgow.


Den här chokladkakan jag gjorde igår hade bara tre
ingredienser och var superlätt att göra. Resultaten var
den godaste chokladkaka någon av oss någonsin smakat!

Picknick-redo!


Picknick på parkbänk med James, Laura & Zoe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar