onsdag 29 januari 2014

Tråkig dag med bra slut

Visst, dagen är inte över ännu, men det ser ut som att den slutar bra! Förmiddagen var mindre trevlig, mina två föreläsningar för dagen var de tråkigaste jag (och resten av klassen) varit med om! Ingen tog några anteckningar, det var bara saker vi gjort förut fast presenterat i superförenklad form som förklarade saker mycket mindre tydligt (av någon anledning). Jag ritade blommor i mitt block så att jag höll mig vaken och såg ut som jag deltog, andra höll på med sina telefoner eller surfplattor. Jag hade klarat mig utan de här lektioner, man hade kanske kunnat spendera två timmar på att faktiskt lära sig något istället! 

Efter att jag genomlidit detta intellektuella helvete kände jag inte riktigt för att gå hem, så jag bestämde mig helt sonika för att klippa mig. Jag är mycket nöjd! 



Nu är jag dock ännu nöjdare, Olle och jag storkokade köttfärssås med chillipasta idag, med utmärkt resultat!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar