onsdag 29 januari 2014

Torrt

Det har äntligen slutat regna! Solen småskiner genom molnen och det är lite småkallt, men det regnar INTE! Trots detta sitter jag dock inne. Jag har skickat ut alla ansökningar jag tänker skicka ut nu, de enda jag egentligen hoppas lite på är de hos NIMR - National Institute of Medical Research i Storbritannien någonstans. Jag är grymt nervös att forskarna i Schweiz ska ändra sig dock, så jag vill få det överstökat så fort som möjligt. Vi måste skriva under lite papper och hamra ut lite detaljer, men som Olle och jag diskuterat krävs det rätt mycket för att jag ska ändra mig nu (läs: en BETALD praktikplats). 

Veckan har gått fort, det är redan onsdag och i morgon är det heldagslabb igen. På fredag blir det utvecklingssamtal, jag är lite nervös faktiskt, mötena är med våra mentorer som kommer att övervaka våra projekt under fjärde året. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar