fredag 5 oktober 2012

Klart!

Så var den här skolveckan över, allt har gått finfint! Jag avklarade första labben i mikrobiologi igår, och efter det knatade jag hem och förberedde mig för min intervju. Allt gick bra, och idag ringde de och ville att jag skulle komma in på trial shift nästa lördag med alla andra sökande. De vill se hur vi funkar med de andra arbetarna och vad vi kan. Ska bli skoj!

Det var ju Kanelbullens Dag igår, men det blev inget fika med kompisarna på grund av intervjun, så jag satte ihop en smaktallrik till mig och Olle igår kväll och idag tog jag med resten till skolan. Hela kompisgänget hänger ju i bibblan mellan lektionerna, så det blev fest i cafeterian där minsann! De höll på att filma lite där också, får hoppas att vi inte störde! Bullarna var väldigt omtyckte i alla fall, och vi hade en riktigt trevlig håltimme.

Innan min sista lektion mötte jag den finska tjejen som Marios brukar hänga med men som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Hon hade hört att jag hade "bulla", så det blev lite mer fika i väntan på sista lektionen!

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort någonting alls, så skönt! Och nu ska jag snart gå och möta Beth och Jenny, vi ska till Zoes flatwarming!

Fest! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar