onsdag 10 oktober 2012

Himmelsk lunch!

Hade en helt fantastisk lunch idag, tillverkad av gårdagens middagsrester. Jag gjorde mig en wrap med biffar, sallad och fetaostkräm. Mmmmm, jag åt den sakta sakta, för som Milla brukade säga under våra långa basårsluncher i O-huset på MIUN: "Jag blir så ledsen när det tar slut". 

Bästa lunchbasen!

Förutom att äta har jag idag haft tre lektioner, varav mikrobiologin var måttligt sövande. Efter skolan promenerade jag ner på stan med Zoe och mös på Mandors tygaffär ett tag innan jag tomhänt begav mig hemåt för vidare studier och nya avsnitt av Glee och Merlin (båda två var besvikelser tyvärr). Nu ska vi till att sova några timmar innan man måste upp igen i morgon. Olle är glad dock, han är ledig på fredag så i morgon är sista jobbdagen för veckan. Vissa har tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar