fredag 12 oktober 2012

Check!

Så var provet avklarat! Jag pluggade det sista i morse och sedan vandrade jag planlöst runt på campus fram till typ halv ett då en nyklippt Olle kom och höll mig sällskap. Jag lämnade honom på zoologimuseet innan jag gick och skrev, han ville ju se ormarna!

Allting gick bra, jag var stensäker på 15 av 25 frågor och det tog ca 10 minuter för mig. Inte alls farligt! Efter provet mötte vi upp Erik och Jimmy för lunch/middag på Ketchup! Fullt och högljutt som vanligt, men fasen vad gott det var!

Efter maten promenerade vi proppmätta in till stan och handlade bebiskläder, och mötte Beth på Primark. Vi tog med oss henne på resten av stadsrundan och sedan skildes vi åt då vi åkte hem och Erik och Jimmy knatade till vandrarhemmet för att preppa för kvällen. För ikväll, ikväll blir det fest!

Nya frillan: Rödtott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar