lördag 29 september 2012

A wee cuppa

Men inte med te den här gången (även fast vi var på en tea lounge). Vi besökte Cup idag, eller snarare, vi snubblade över det när vi var ute på morgonpromenix i höstsolen (verkligen superväder ute idag). Det såg mysigt ut och vi var lite hungriga, så vi bestämde oss för att ta en paus i fönstershoppingen (det är verkligen en aktivitet som funkar här i West End, massor av små butiker att kika i).

Ett av mina favoritfönster, hehe!


Jag fick med mig en chilli hem, trots att vi bara fönstershoppade!

Vi gjorde verkligen rätt i att pausa, stället var toppen och vi kommer definitivt att gå tillbaka! Jag blev proppmätt på mina våfflor och min varma choklad, och Olle blev hyper när han drack kaffe och käkade en nygjord äpple/kanelscone.


Vi kom precis i rätt tid och lyckades få ett bord på loftet.



I can still taste them...

Min choklad var som ingen annan jag någonsin smakat!
Jag njöt av en Ecuador, och den smakade verkligen otroligt
mycket, rekommenderas varmt!

Blev en promenad i Kelvingrove Park sedan, där Olle spred
den här blommans frön över ett stort område, något han till
Lizas förskräckelse verkar ha lärt sig hemma i Gnarp?

Nu har jag precis pratat med min saknade syster i telefon ett tag, skönt att höra din röst Emmis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar