söndag 9 september 2012

By popular demand

Min kära vän Anna tyckte att jag borde visa mer bilder av vår numera nästintill färdigmöblerade lägenhet, så här kommer ett gäng: 


Här har vi mitt studierum med min så efterlängtade läsfåtölj. Ny regel jag kom på: hälften av stålarna som du lagt på kurslitteratur är din budget för bekvämt studieutrymme. Och vips, så hade jag handlat mina drömmars fåtölj!


Här ryms alla våra skor och lite till...


Snudens säng med fina vita färgfläckar på som minne av vår före detta lägenhet. Den kommer med en extremt puffig polkagriskudde och fluffig filt så att eventuella gäster ska gilla oss och komma tillbaka.


Våra gamla barpallar har blivit utmärkta bokhyllor till mina tegelstenar.


Här har vi vår lilla hall, med skohylla från Hamburg och övervakande sköldpadda.


Vår dubbla garderob där jag äntligen lyckats få mer galgar än Olle!



Mängder av skrubbar har vi i vår lilla hall!


Olle är extra glad idag för vi har fått upp hans knivlist och krokar för handdukar.


Nya vitrinhyllan i vardagsrummet.


Vår fina ut- och insikt.



Fyndsoffan!



Den här vita väggen (vita, tråkiga väggar går ej att undvika i hyreslägenheter häromkring) funderar vi på att utnyttja som "bioduk" i framtiden då vi lyckats få tag på en bra projektor.


Nya, lyxiga köksstolarna till vårt dejtbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar