onsdag 26 september 2012

Hej igen!

Nu så, tänkte jag få till ett inlägg! Jag har varit upptagen med föreläsningar, anteckningar och bakning dessa dagar, så det blir klent med bloggande.

Detta är ett litet urval av vad jag håller på med om dagarna.

Senaste föreläsaren på immunologin såg exakt ut som den deprimerande tyska Nobelprisvinnaren  i litteratur 2009, Herta Müller!


Jag har även hunnit med ett besök till tandläkaren, som bekräftade att allt stod bra till, och så har jag sträckt en muskel på en överfull yogaklass där jag tvingades längre och längre bak tills jag hamnade under fläkten (kallt = sträckning). 

Ute har det också varit kallt, men idag har det varit toppenväder! Och jämfört med Aberdeen och Edinburgh verkar vi ha klarat oss rätt bra från stormvindarna...

Skum täckte Aberdeens kust till följd av det stormiga vädret. Så vi valde nog rätt tidpunkt när vi besökte Aberdeen! Fast i och för sig hade det ju varit hyfsat skoj att trava runt i det här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar