onsdag 28 september 2016

3 månader senare: Bättre sent än aldrig...

Igår kväll fick jag äntligen min fina ring! För nästan precis 3 månader sedan, den 30:e juni, gick min graduation-ceremoni av stapeln och familjen var här och firade. Mami Eva fastnade för ett stånd med smycken utanför universitets-shopen och jag fick beställa en ring, som igår kom på posten (äntligen!) med hälsningen Love from Mami & Pappa. Tunn och fin i silver sitter den nu på mitt högra pekfinger, granne med Hälsingeringen som kommer från familjen även den. På fredag åker den dock på en kedja runt halsen, dags för labbjobb och handskar!

Undra varför Mami föll så hårt för just det bordet med smycken...?



Mer graduation-presenter fick vi tidigare i somras, i samband med bröllopet
 faktiskt! Den här gången från svärföräldrarna. Olle var extra glad för
 speciellt en (eller fyra) presenter...



Jag var glad för min alldeles egna present, mer smycken! Sitter finfint på handleden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar