tisdag 2 juli 2013

Fånge i mitt eget hem

Idag är det riktigt ruttet väder ute, så jag är fångad här hemma. Det gör dock inte så mycket, det finns ju mycket värre ställen! Inte alla ställen som bjuder på underhållning som kyl- och frysrengöring eller ugnsstädning! Jag längtar tillbaka till i söndags då det var film för hela slanten. Vi körde dubbelbio i stan med Despicable Me 2 först och sedan This is the End, det var riktigt trevligt och filmerna var hyfsat bra (men som alltid var snacksen bäst!). Jag köpte ett provrör med jellybeans och en glass och sedan var jag grymt nöjd med den dagen!


Igår blev det film hemma istället efter att vi varit ute och sprungit. Jag var seg för jag var på yoga på förmiddagen, men det gick vägen med ett litet skavsår som minne. Jag hade tänkt att gå på yoga idag med, men jag vill tamejfan inte gå i det här vädret! Igår var det soligt dock, så det var tur att vi passade på att springa då. Filmen vi såg var Harry Potter och Hemligheternas Kammare (2:an). Olle hade nämligen läst ut den andra boken och ville jämföra med filmen. Han fattar verkligen vad jag menar nu, han klagar för tusan mer än mig på att filmerna är sämre än böckerna. Förut var jag tvungen att svara på frågor när vi tittade, nu är det klagomål. Jag vet inte vad jag föredrar...

Vilken film som helst är trevlig om man får sätta tänderna i en hemmagjord
burgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar