onsdag 17 juli 2013

Olle och Andreas

Ni vet ju nu vad jag har gjort hela helgen, men vad gjorde pojkarna då? Jo, de var ute på äventyr i Glasgow. Det shoppades, det gicks på bio och det dracks en del öl på en pubrunda runt staden och det sjöngs efter intaget av alkohol en del med skottar på en pub i stan. Mysigt va? I söndags åkte Andreas hem, men han lämnade lite bilder och en liten souvenir minsann!

Här har vi Olle på väg till Rothesay.

Olle har kanonkul på Rothesay Castle.

Jag försöker få i mig min glass...

...och upptäcker chockat att kexen innehåller marshmallows!

Strandprommis!


På en av sina stadsrundor var pojkarna in på vår nya Lego-butik och byggde
gubbar. Olle är i mitten i full kostym med antingen en hatt eller stekpanna i
näven, Andreas är snubben med skäggstubb och kikare och mig gjorde de
alltså i bikini med ett trollspö. Olle föredrar mig enligt egen utsago i bikini,
men jag vill hellre ha en Hogwarts-uniform som matchar min trollstav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar