fredag 26 juli 2013

Resfeber

I morgon ska jag fara iväg på en av ISoc's resor (den till Oban & Iske of Seil) och den här gången ska jag agera guide. Därför sitter jag nu här hemma och är ofantligt nervös inför morgondagen! Jag ska hålla koll på 57 egna resenärer och hjälpa den andra guiden Adrian (som också är helt ny och aldrig varit där förut) med sina 51. Det ska bli kul också så klart, men nu är jag mest rädd! 

Idag har jag varit hemma och förberett mig, men också varit på stan en sväng. Jag passade på när det var uppehåll och besökte bland annat tygaffären. 

Har förberett frulle till mig själv idag, blåbärssmoothie
med vaniljyoghurt och mynta.

De har så mycket fina tartan-tyger på Mandors! Idag fick dessa två följa med
mig hem.

De här inhandlades inte på stan, men kom i posten
idag. På onsdag ska vi på Champion's League-fotboll,
Olle är jättepepp! Jag är nästan lika pepp, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar