söndag 31 mars 2013

Lördag nr 2

Det känns som att det är lördag idag igen eftersom Olle är ledig i morgon med, och en extra lördag är ju aldrig fel! Det är dött ute idag, och vi var nästan ensamma på affären; alla firar påsk eller är i kyrkan tror jag. Igår var vi på gymmet i drygt tre timmar, under påsklovet får man ta med gäster in för en 50-lapp. Hyfsat pris ändå, men Olle ville verkligen ha valuta för pengarna, så jag visade honom allt! Jag var jättepigg och glad att ha en gymkompis, men Olle blev lite trött. Vi avslutade med några varv i bassängen och sedan stekte vi i bastun och ångbastun (den var jättemysig, med blinkande små spots som stjärnor i taket och en doft av pepparmint). 

Nu sitter Olle i vardagsrummet med paddan och har träningsvärk medan jag bakar potatislimpa i köket. Känner mig skapligt mätt och lite dåsig efter "frukosten" (ställde ju fram klockan, så det blev väl lunch), men jag ska försöka få lite pluggning gjord senare. 




Köttbullsmacka är grejer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar