onsdag 27 mars 2013

Fastnade visst...

Igår avklarade jag äntligen första punkten på revision-listan: jag lyssnade klart på de föreläsningar jag hittat på bibblans hemsida. Efter drygt 30 timmars lyssnande (även om det var uppdelat över tre dagar) kändes hjärnan lite som skumgummi och öronen skrek "Inte mer!". 

Jag tog en paus med yoga igår så idag planerade jag att plugga hela dagen, men jag fastnade i köket och pysslade ihop påskgotta istället! 

Sunny side up! Blåbärs- och vallmomuffins med vaniljsmörkräm &
lemon curd. 

Chokladägg! Varför bara äta innehållet till påsk liksom?

Jag bakade bröd också, potatislimpa och så har jag förberett frukostbullar till i morgon. De står i kylen och myser nu, men i ottan åker de in i ugnen så att Olle får nybakt innan han går till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar