måndag 25 mars 2013

Ah ledighet!

Ledighet, är det när man går upp klockan 7, knatar till gymmet och sedan spenderar resten av dagen med att lyssna på föreläsningar på Internet? Tydligen, för så har min första påsklovsdag sett ut. Jag gillar att gå till gymmet, så det var väl okej, men det här med att plöja föreläsningar... 

Jag har precis haft middagspaus dock, så det känns ändå helt okej. Olle lagade kalasgod fiskgratäng!

Godsaker!

För er som suttit och grubblat över hur det gick med Olles klippning kan jag meddela att han nu är korthårig, det gick vägen till slut, efter mycket om och men! Jag stannade hemma och sydde så jag slapp kylan, det gillade inte Olle... 

Visst ser han nöjd ut? Men det kan ju ha att göra med att han fick finfrukost
igår: getost- och bladspenatsquesadillas med mango och jordisar stod på menyn.


Nu ska jag fortsätta med mina studier. Bara drygt 6 timmar kvar att lyssna igenom. Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar