torsdag 14 mars 2013

Hem ljuva hem

Ja, som jag nämnde nyss: jag har inget att göra, och alla som känner mig vet att jag blir tokig då! Så därför tänkte jag att jag skulle blogga lite mer och visa upp mer bilder på lägenheten som den ser ut nu. Kanske lite tjatigt, men mitt hem är det finaste jag har! 

Lillrummet. När Maria var på besök här sa hon att hon aldrig skulle gå till
bibblan och plugga om hon kunde sitta här. Tyvärr har vi Internet här och det
distraherar mig, men man kan ju knappt plugga utan det heller så...


Det här är nog min favoritbild, jag pimpade den lite med
blommig bakgrund förra veckan. Ska hämta flera bilder från
mina gamla fotoalbum när jag åker hem, mina mor- och far-
föräldrar kan man ju inte hitta på Facebook direkt!


Hittade inga gardiner, så jag sydde en kappa av ett
påslakan tills vidare. Helt omöjligt att hitta gardiner! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar