torsdag 14 mars 2013

God afton!

Vilken konstig känsla det är när man sitter hemma klockan nio och känner att man inte har något att göra... Jag har ett test i morgon men jag har varit ganska produktiv och Olle har redan förhört mig så nu sitter vi här med varsin Apple-pryl och stirrar på skärmarna. Okej, jag sitter inte stilla, jag sitter och diggar till Spotify! 

Det är väl ungefär vad jag har gjort sedan jag sist skrev... Pluggat och diggat. Njutit av variationen väder vi har just nu och hängt med mina vänner och Olle. Skön tillvaro tycker jag, fast jag önskar ju att solen skulle dominera väderkartorna mer! 

Imorgon är det dags för sista mikrobiologi-labben och efter det har jag och mina polare biljetter till vin- och ostkväll med Infektionsbiologi-gruppen. Våra lärare och handledare har pushat oss i veckor, de är mer pepp än oss! Ska bli kul att umgås utanför labbet, utan handskar! Mina händer kommer aldrig att återhämta sig, de är snustorra efter all handtvättning... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar