torsdag 15 november 2012

Tidsfördriv

Idag har jag lärt mig hur det kommer sig att vi kan gå på två ben, förvånansvärt intressant för att vara HFF... Efter den lilla morgonlektionen hade jag 3 timmars hål, så det blev bibliotekshäng med Chloe. Hann fixa klart översättningsjobbet och pluggade till molekylärbiologi-provet jag strax ska göra (tummar!) innan Chloe skulle gå till arkeologin vid tolv. Då hade jag inga mer grejer med mig, så jag drev runt på Byres Road i ett tag innan vi hade tutorial med en smått otrevlig Scooby Doo (han hette i alla fall Scooby! Eller ja, Scobie...) i fysiologin. 

Riktig svennetårta på affären, inte cake, TÅRTA!


Mmmm, fiskhandlarens fönster på Byres är så frestande...

Kålblommor på Tesco.

Regnade idag, då ser man sådant här fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar