söndag 25 november 2012

Sådärja!

Nu har min personliga bloggtekniker Olof fixat mina problem, så nu är jag tillbaka på rätt ställe! Äntligen är veckan slut, men jag har en del att göra i helgen innan sista skolveckan för terminen börjar på måndag. Jag har en essä i immunologi som ska in på måndag, så det står på morgondagens agenda. 

Idag har vi haft en riktig mysdag, vi tog en ordentlig sovmorgon efter att ha sett The Dark Knight Rises och Taken (superbra, se den!) igår. Så småningom masade vi oss dock upp ur sängen och knatade till posten och affären. Och där gick vi ett tag och myshandlade, helt utan lista, innan vi kom hem och jag pluggade medan Olle gjorde... ja, jag vet inte riktigt faktiskt! 

Men sedan blev det parmys i alla fall! Vi käkade nudelwok med kalkon till middag och sedan bäddade vi ner oss i sängen med tända ljus och drack vin och smaskade på ost och kex framför Sherlock Holmes. 



Häromdagen käkade vi kalkonschnitzel med bulgur och parmesansås till
middag. Olle lyckades så himla bra med paneringen, jag hade helt klart kunnat
äta bara schnitzel, smakrik och perfekt stekt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar