tisdag 13 november 2012

Check!

Då var det testet avklarat! Och jag måste säga att gårdagens ultrapluggande gjorde sitt. Visst, man borde börja tidigare så att man slipper sitta med sömniga kompisar på bibblan 9-5, men det är mycket på G nu, och vi ville verkligen åka till IKEA och käka körv i söndags!

Efter testet (som gick hyfsat enligt magen) vallfärdade jag till bibblan som alltid, där jag och Chloe myste ner oss i en djup skinnsoffa med lite choklad och en del böcker. Vid lunchtid knatade jag till gymmet för ett yogapass och efter det blev det fysiologi där jag satt med nya och gamla vänner. Hittar folk jag känner överallt nu, börjar få till en skaplig umgängeskrets! Lektionen var ytterst konstig för mig, jag var helt säker på att jag hört och sett allt förut, men ingen annan verkade dela min upplevelse.

Visst, alla fysiologilektioner är lite lika, men det här var verkligen total deja vu! Kom på senare att jag missat en av denna snubbes tidigare lektioner och laddat ned hans material och gått igenom. Tydligen hade jag gått lite för långt! Onödigt att jag satt där i en timme då...

Nu på eftermiddagen har jag bara myspluggat lite och kostat på mig lite rast med film och soppa, och när Olle kom hem blev det varma mackor och te. Fundilusar på att ta ett bad nu för att fullborda mystidagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar