torsdag 15 november 2012

Lillördag

Igår jobbade Olle över så jag åkte ner på stan och mötte honom och blev belönad med restaurangbesök! Vi käkade asiatiskt på Nanakusa i stan innan vi promenerade hem i det disiga "regnet". Då blev jag pigg, och det var väl på tiden, jag var jättetrött hela dagen igår, vet inte vad det var (somnade nästan på Marios under immunologin och mikrobion). Men jag fick ju lite gjort i alla fall, Alice skickade översättningsjobb till mig igår som hon måste ha i morgon förmiddag. Inte som att man hade nog att göra med labbrapporter och test liksom! Det blev sent igår natt...

Fick middag på Nanakusa igår kväll.

Jag åt teriyaki-anka med Pak Choi till varmrätt, Olle tog
kyckling och ris. Till förrätt festade vi på edamamebönor
och kycklingdumplings.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar