lördag 18 augusti 2012

Det bästa jag vet

Solsken och frunch med Olle i Victoria Park! Innan vi fick det uträttade vi en del ärenden dock, vi bytte adress på våra banker och köpte färg. På färgaffären träffade vi på dagens första hund, och den andra ville leka med mig i parken. Det var Lucy, samma hund som velat leka med mig förut i parken när jag har tränat. Den här gången vet jag inte om det var jag eller vår picknick som lockade, men hon hittade i alla fall en pinne precis bredvid mig, och då övergav hon husse för att apportera med mig. Kul så länge det varade!


Massor av vackra och väldoftande rosor i parken som vanligt.







Imorse var det inte så mycket solsken direkt, det regnade när vi vaknade, och ute på gräsmattan låg en raggig räv alldeles ensam och sov. Han var rätt blöt, och väldigt söt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar