torsdag 2 augusti 2012

Flyttmiss

Sitter här och funderar över vad jag ska göra med resten av min dag. Det är fint väder ute, och idag måste jag inte sitta in och bevaka skolans hemsida för att regga mig på kurser. Jag lyckades få in några stycken igår, jag satt inne hela dagen och vägrade lämna skärmen och sängen ens för mat eller toabesök... Det var jobbigt, hade världens huvudvärk när Olle kom hem! Men det blev bättre med lite mat.


Vi hade inte speciellt mycket hemma, så det blev en smarrig kyckling- och spenatsås med quinoa. Jag toppade min mat med perfekt kokta ägg, mums!  

Dock blev det inte den middag vi planerat då jag gått händelserna i förväg och tagit ner konservöppnaren till vår nya lägenhet redan. Så det blev ingen thaisoppa eftersom vi inte kunde öppna varken kokosmjölken eller vattenkastanjerna. Det är svårt med dubbelt boende... Ska bli skönt att flytta ner i helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar