lördag 18 augusti 2012

FEST

Ikväll har vi varit på fest hemma hos Beth i hennes nya lägenhet som hon delar med pojkvännen. Olle var enda killen närvarande dock, i övrigt var det Beth, jag, Maggie och Freddie från Irland där. De andra fortsatte ut efter förfesten med roliga lekar, men Olle och jag är nu hemma då vi ska upp och måla imorgon. Det gör inget dock, vi började långt före de andra med en liten förförfest hemma i vår lägenhet.


Nya muffins till Beth som inflyttningspresent. Chokladbladen penslade jag på myntablad som grund, så chokladbladen smakade lite mynta sedan. Riktigt fräscht mot chokladmuffinsen! 



Housewarming gift for Beth. Get it? 

Dans och drinkar till härlig musik med min älskling, det är bästa avslutningen på en fredag det! I vardagsrummet tackade vi grannarna för att de inte gick förbi våra fönster och såg våra försök till dans och sedan flyttade vi festen till badrummet innan vi gick till Beth. Kändes precis som i Sundsvall, vi hade alltid grymma förförfester där, Olle och jag! Men då hade vi även Singstar och Guitar Hero...


Drinkar med tranbärsjuice och citronsorbet. Riktigt smaskigt! Andra hits från kvällen: Messerschmidt ("Jäger") med någon sorts vaniljläsk som Olle verkligen gillade, och Passoa Passionfruit med Sprite. Mmmm!


Jag hade på mig en fin klänning som Olle köpt till mig, och jag är lite stolt över dessa bilder eftersom jag tror att det kan vara de enda bra bilderna av mig i glasögon någonsin! Helt klart något att fira!




MEN, nu har vi en Ipad, och den kan man ta roliga bilder med... Kanske mest är roligt i stunden, och för dem som är med i bilderna, men gud vad vi skrattade ikväll! Jag som inte gör mig speciellt bra på bild i vanliga fall...



Olle tycker i alla fall att jag är söt...



Så här skulle Olle se ut om han var britt. De ser ut så här, true story!





Olle ser ut som en karaktär i Wallace & Gromit!





Lurig Olle...



Min gamla Olle-professor.


Läppförstoring någon?


Kronprinsessan? Reese Witherspoon? Sara?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar