onsdag 24 september 2014

Lunchblogg

Jag sitter här på jobbet och drömmer lite om mat, men än får jag inte gå hem och äta! Jag ska jobba lite med Chris och sedan har vi en lunchföreläsning att gå på, det är ett spännande liv jag lever! Måndag och tisdag har sett nästan likadana ut som idag hittills: jobb i sviten tidigt innan alla andra kommer in och sedan jobb med Chris i labbet. Lunch (förmodligen vid 2) kommer härnäst, och jag har avslutat mina dagar den här veckan med att gå på olika klasser på gymmet, men hittills har de varit riktigt dåliga... Ser inte ut som att jag blir medlem i Dundee Uni's gym just nu... 

Kvällarna har varit okej dock, i måndags när jag kom hem från gymmet var det min diskdag, så jag såg fram emot en tråkig kväll med köksstädning, men allt gick jättesnabbt och när jag var klar gick vi alla 6 sambosar och handlade kvällsgodis och gosade sedan ner oss i våra jättesoffor i vardagsrummet med en massa filtar och ljus och tittade på Pitch Perfect på Clarissa's gigantiska projektor. Vi har redan en till filmkväll inplanerad nästa vecka!


Man har ganska fin och färgglad utsikt när man diskar i alla fall!

Myskväll!




Jag har skypat med Olle också, och då bjöd han på den här
fina stillbilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar