onsdag 17 september 2014

Grå dagar

Efter förra veckans prima höstväder har vi nu drabbats av mycket deprimerande väder, det är bara grått ute hela dagarna, i bland åker vi på lite regn också... Det är lite tomt och tråkigt på kontoret med, både Lucy, Anna och Dave är på semester från och med idag och ca två veckor framåt. Dock var Christopher tillbaka idag, han hade friskat på sig lite efter en matförgiftning tydligen. Jag skulle ju göra allt hans jobb igår, men det blev inte så, Lucy sa tvärt nej där Dave sa ja. Han måste tydligen lära sig själv, så när han kom in nyss fick jag och Laura ta över så de båda två är borta. 

Jag hade en rätt produktiv dag resten av dagen igår i alla fall, jag fixade med kloningen i labbet, jag lunchade med Seb, Anna, Anders och Lucy och ja... Det var väl det! Mycket händelserikt! Precis som idag, då jag fortsatte att pilla med kloningen i labbet, öppnade sviten och jobbade därinne en sväng i morse och sedan gick hem och käkade lunch. Efter lunchen har jag inte gjort mycket, jag väntar på en reaktion nämligen, men Seb har underhållit mig med att bilder på söta djur. Skönt att mina kollegor förstår mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar