måndag 12 maj 2014

Hemgjort

Olle och jag hade lite tråkigt hemma igår efter att vi tvingats in av hällregnet, så Olle var snäll nog att hjälpa mig att fotografera mina nysydda egentillverkade kjolar! Jag är ingen modell direkt, men vi hade skoj och kjolarna blev riktigt bra. Men jag har garanterat för mycket tid att slösa nu när terminen är över, det syns klart och tydligt...

Den första kjolen är gjord i godistyg, och eftersom jag (av någon
mystisk anledning) har en frän lila tophat som matchar, så blev det
någon typ av cirkusdirektör/Willy Wonka-kostym...

Ingen cirkusdirektör är komplett utan en musching!

Hatten på!

Kjol nummer 2 är sydd med ett blått tyg med dödskallar och rosor.

Kjolen lämpar sig ypperligt för spontan dans (nedan)!



Det är helt enkelt ett par riktigt bra kjolar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar