torsdag 27 juni 2013

Typiskt!

Det är så klart att det ska ösregna när man ska ut i finkläder! Igår var det soligt och fint, men inte idag minsann... Jaja, inte mycket att göra åt saken, bara att stå ut. Jag ska fara till Edinburgh idag och hälsa på Spunken som har sin graduation just precis nu. Jag har precis fixat håret och så tittar jag ut och ser en jätteskur! Som jag sa, det var fint väder igår i alla fall och Olle och jag hade en trevlig kväll med middag och sedan film. Vi kollade på första Harry Potter-filmen då Olle precis läst ut första boken (jag är så glad och nöjd med det!). Men nu ska jag fortsätta att packa, ha en bra dag!



Vi fick påhälsning i fönstren igår. Vi hade köksfönstren öppna och när jag
stod vid bänken hoppade grannkatten "Henry" plötsligt upp och skrämde
livet ur mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar