onsdag 9 januari 2013

Mitt i veckan

Första skoldagarna har varit helt okej, inte mycket att göra än så länge. Det har varit lite problem med salar, så i morse fick vi ha föreläsning på Hilton Hotell, det var riktigt trevligt! Förhoppningsvis ska det fixa till sig snart, för även om det känns lyxigt så blir det mycket spring till, från och runt campus.

De nya kurserna verkar bli bra, men det är svårt att säga så tidigt. Tyvärr har jag fått lite dåliga akademiska nyheter idag, så jag känner mig lite uppgiven angående skolgången... Ska försöka åstadkomma lite mat tills Olle kommer hem i alla fall, det klarar jag ju åtminstone av galant! Idag blir det lasagne, efter två dagar av pytt-ätande.

Välkommen omväxling. 


Mys vid middagen igår.

Pytt med gräddstuvad kål, gött!

Bakade foccacia igår också, med fantastiskt resultat (efter
lite om och men). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar