måndag 14 januari 2013

Back to work

Efter en helg fylld av alldeles för lite studier så var jag tillbaka i skolan idag. Började dagen i morse med Drugs & Diseases i en överhettad ökensal där vi alla höll på att smälta och sövas. Efter det sökte jag med ljus och lykta över hela campus efter de beryktade pizzastrutarna, men hittade ingenting - rackarns!

Eftermiddagslektionerna var i neurologi och infektionsbiologi men innan dess störde jag, Ula och Chloe alla som hade lektion före oss då vi högljutt snackade Astrid Lindgren, smurfar och strategier för att komma vidare till tredje året (vilket jag känner mig mycket mer positiv inför nu, men det kan ju gå åt pipsvängen ändå om man har otur och inte aktar sig).

Nu sitter jag hemma och försöker att undvika att äta upp alla vindruvor, jag är jättedålig på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar