lördag 27 april 2013

Trevlig helg!

Vi har inlett helgen med springtur i parken i det strålande solskenet, och nu måste jag verkligen börja plugga, dagen är ju snart slut och jag har en massiv tenta på måndag... Tentan jag hade igår gick bra, även om den kändes lite knivigare än väntat. 

Jag firade med glass på senaste glassbaren på campus med Chloe och en ny australiensisk bekantskap och sedan for jag ner på stan för att möta Olle, mest för att undvika att gå hem i hagelstormen (var väldigt skotskt väder igår, fyra årstider av och på). Vi inhandlade bröllopsslips åt Olle och firade sedan lägenhetsförsäljning med burgare på Ketchup, mums! Vi sprang in i Nils där också, det blir lätt så när man rör sig i "bubblan"! 

Min kycklingburgare Bourbon BBQ med coleslaw.

Olle käkade The Incredible Hulk. Nog ser han starkare ut?

Vår i parken! 














Lila vitsippor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar