torsdag 11 april 2013

Hemmavid!

Nu sitter jag här hemma i minusgradiga Hälsingland efter att ha anlänt i tisdags. Jag var jättetrött när jag kom, men jag lyckades vila lite grann på tåget när jag inte pratade med tanten bredvid (hon var jättetrevlig!). När jag kom hem blev det energipåfyllning med isterband (som jag har längtat så efter!) och sedan snöig skogsprommis. Igår blev det shopping i metropolen Söderhamn, så nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det var ju mest det jag kom hem för... Lindex-trosor liksom! 

Igår eftermiddag fick jag träffa mer familj när huset fullkomligen invaderades av Linda med ungar, svärsöner och ex. Vi hade en hysteriskt rolig och trevlig kväll måste jag säga, jag var helt slut! Men innan jag gick och la mig fick jag se min vackra lillasyster i hennes bal- och studentkläder. Inte utan att man blev lite rörd!

Idag har jag tagit tag i den första essän på riktigt, den ska förhoppningsvis bli klar idag. Men nu har jag paus och gosar med mina hundar!

Sover med den här lilla korven om nätterna. Jättemysigt när hon gräver ned sig,
men gud vad hon snarkar!

Den här killen hänger också med som lite större Olle-substitut!

Den här killen är lite FÖR stor...

Jag fick leta påskägg också, men jag hade tur med all snö som blockerade
och hundar som hjälpte mig.

Stackars liten knubbis gömde sig under täcket i soffan när dammsugaren kom
fram i morse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar