lördag 13 april 2013

Trevlig helg!

God morgon! Jag är uppe med tuppen även idag, och trots att det varit så de senaste dagarna så lyckas jag inte få ihop dessa essäer. Jaja, det löser sig! Det är jätteskönt att vara hemma! Sitter i soffan just nu med andra andra hälft, en jättetrött Ceazar. Snart ska jag väl tvinga ut honom och lillfisen på promenad i snön...

Igår var vi mest hemmavid på förmiddagen, förutom en liten handlingstur (köpte knäckebröd, mums!) och på eftermiddagen tog jag bussen till Bollnäs där jag tog en pizza med mamma och Emmis. Skitgott var det! "Svensk" pizza, det har jag saknat!

Vi var på Åhlens en sväng också, och det kliade i fingrarna när jag såg en jättefin limegrön väska, men allt är ju så mycket dyrare här! Jag bidrog med en hundring i bensin till Emmas nybesiktade lilla Golf-pärla istället och så gav vi oss ut på roadtrip med stereon på högsta volym!

Vi stannade en sväng i Emmas fina lägenhet och så blåste vi vidare till hem till familjen med ett kort stopp på Donken för efterätt - Daimflurry, det är typ det enda de har som är gott...

Vi kom hem precis i tid till Let's Dance så vi såg Robban åka ut innan vi gick och la oss. Jag hade sängen för mig själv, så jag slapp trängas med vår enorma chihuahua. På tal om den lilla godbiten så vaknade hon precis och hon är full i fan - ni får ursäkta mig, men här måste lekas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar