måndag 8 april 2013

På G

God morgon! Idag påbörjar jag resan hemåt, men än sitter jag i sängen, seg som fan. Har kirrat frulle åt Olle som ska gå upp själv de kommande dagarna (kanske måste ringa från Sverige?) men nu sitter jag här framför datorn... Jag hade svårt att somna igår, lite resfeber kanske. Kan inte göra mig av med känslan som säger att jag glömt något, men när jag går över allt så kan jag inte komma på något... Det löser sig nog!

Vi firade ett år som förlovade igår, Olle och jag, och nu far jag iväg. Dålig stil? Vi var bara hemma och hade det mysigt, med jättegod köttfärssås (inte så speciellt kanske, men mycket matlådor) till middag och banana split efteråt. Vi skypade en del med lite folk också, och sedan vips var klockan läggdags och jag kände mig smått stressad inför morgondagen som nu är här. 

Jag kommer att sakna Olle, men det kommer att bli härligt att träffa alla hemma! Först ska jag bara ta mig till stationen med min gigantiska väska innan det blir pitstop hos Spunken i Edinburgh. Vi ses senare, på svensk mark!


Mot norden! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar