tisdag 3 januari 2017

Mot IKEA!

Olle jobbade igen i fredags men bara halvdag så vi spenderade andra halvan på IKEA. Jag mötte Olle med en kaffe vid stationen och vips så satt vi på en buss som tog oss till den magiska svenska affären. Vi gjorde ett stopp på Dobbies först dock och tog en titt bland delikatesserna, fiskarna och blommorna...


Fruktost till någon?


Lösgodis för Olle...


Citronost? Njaaaa...


FISK!




När vi kom till IKEA bjöd Olle på lunch; köttbullar till mig och indiskt till Olle. IKEA bjöd sedan på Daim och havrekakor gratis till efterrätt. Jag älskar när de har smakprov i bistron!



Varför beslutade vi oss för att åka till IKEA? Jo, vi fick ett presentkort i julklapp. Dock glömde jag det hemma, smart som jag är. Som tur var handlade vi inte så mycket och hemma upptäckte vi att man kan använda det online - så nu är en ny madrass för halva priset på väg hem till oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar