torsdag 7 april 2016

4 år



Idag är det den 7 april, och för 4 år sedan idag förlovade vi oss här i Skottland. Detta firades igår kväll med råge då detta är den sista gången vi kan fira innan vi byter datum i sommar. Varför firade vi igår och inte idag? För att relationer handlar om kompromisser, och ikväll spelar Giffarna!

Idag fick jag fira mer dock, när jag imorse innan Olle gick till jobbet fick inte mindre än TVÅ presenter. Olle ville inte ha något annat än Giffarna ikväll...


Påminner om...

...våra gamla välmatchade overaller!


Jag fick också en fantastiskt fin väska av Tim, som helt plötsligt hade den i tassen när jag kom ut från badrummet i morse!

När jag kom tillbaka från köket hade Tim piffat till sig ytterligare.
(Jag tog av trosorna från huvudet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar