torsdag 7 januari 2016

Jul i Sverige Del X: SNÖ!

Jag fick i alla fall komma ut på lördagen, då gjorde Eva och jag stan i diverse bröllopsärenden, och så vandrade vi runt stans mest imponerade/skrämmande välpackade loppis/antikhandel. Tre våningar (och mer) med rammel och grejer. Spännande, och som sagt lite läskigt... 



Lördagen var även dagen då en massa snö kom (äntligen!), och det första jag gjorde var att ta en runda i skogen med kameran för att föreviga min lycka. Det snöade även mer de kommande dagarna, och jag har spenderat lite tid ute med blöta skor och Ajax, asgarvandes åt den ”lilla” valpen som ännu inte riktigt förstår hur snöbollar funkar. De formas i mina händer, och när man kastar bollarna och de slår i marken försvinner de... Var kommer de ifrån, och vart försvinner de?! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar