onsdag 19 februari 2014

Långledig

Från och med idag är jag "ledig", det vill säga jag har inga prov eller inlämningar tills den 10 mars! Jag skrev en essä idag som jag spenderade gårdagen med att skriva och förmiddagen idag med att memorera, så det är skönt att vara hyfsat fri ett tag. Det betyder att jag har mer tid att förbereda mig för min intervju nästa vecka, men det slutar nog med att jag bakar istället! Jag känner mig hittills rätt nöjd med betygen den här terminen, de började trilla in igår. Jag har en så länge bara fått A:n (på min labbanalys, mitt test och förra veckans presentation). Som om inte det var nog är vi lediga på fredag också, så i morgon ska vi i klassen ut och dricka drinkar och dansa på en ny klubb inne i stan för att fira (och således förmodligen slösa bort vår lediga fredag med att ligga hem trötta). Olle och jag småfirade hemma idag med en försenad Alla Hjärtans middag:

Till efterrätt blev det cupcakes som vi fick av Chloe. Hon fick ett armband
av oss i Valentine-present och kände sig pressad stackarn! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar