tisdag 10 december 2013

Latplugg

Jag har tre test på fredag men känner inte för att anstränga mig alls med studierna! Idag skyller jag på att jag mått skunk sedan i morse, men jag har pluggat lite i alla fall (emellan tupplurarna). Nu känns det dock bättre, Olle skämmer bort mig med mumsig mat, ett varmt bad och god efterrätt!

Grönt är skönt! Ännu ett badbombsbad på G!

Hemmagjord svartvinbärsparfait till efterrätt för alla som ätit duktigt!

Vad jobbar jag då på? Jo, jag har gått igenom mina föreläsningar så klart, men också jobbat på en mini-essä som ska memoreras baserad på ännu en av mina dagboksartiklar, något som illustrerar användning av PCR eller kloning-tekniker. 

Utdrag ur min dagbok innan den slängs - dagisdesign
gick hem tydligen!

Den här funderar jag på att skriva om...

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar