fredag 3 maj 2013

1 kvar!

Nu så, har man gjort alla tentor utom en! Jag tentade av mikrobiologi igår morse, och det gick nog bra tror jag. Nu är alla två-termins-kurser klara och jag har bara en tenta kvar - CTHD. Jag behöver den inte till någonting, det är bara 10 credits och den är inte alltför svår. Den är nästa vecka innan vi far, så jag har ett maffigt "hål" tills dess, och det känns superlyxigt! Har ju haft resten av tentorna "back-to-back". Så nu när jag har ledigt har jag tagit mig tid att tvätta, städa och så har jag nyss steriliserat badrummet enligt konstens alla regler, det var alldeles för länge sedan! 

Nu kanske jag ska ta en paus och hitta på något att äta, har inte hunnit med frukost än...

Gårdagens middag: pastasallad, skitgott! Men det tog ovanligt lång tid att
ordna - vi var båda väldigt hungriga och tänkte "Fan vad bra att vi ska käka
pastasallad idag, går ju blixtsnabbt!". Jo, det gör ju vanligtvis det. Om man
har pasta hemma det vill säga! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar