måndag 20 maj 2013

Back in town

Så var man hemma igen. Det känns bra att slippa vara på resande fot, men vi saknar Sverige redan! Det var riktigt skitväder när vi kom hit igår, vi märkte inte att planet landat förrän vi kände att det tog i marken, det var så dimmigt. Allt gick smidigt igår, men jävlar vad trötta vi var... Jag sov lite grann på nattbussen, sådär på flyget och en hel del på den sista bussen. 

Vi var så himla hungriga när vi kom hem också, Arlanda-priserna var sjukare än vi mindes dem och vi ville inte pausa i Edinburgh med alla väskor, vi ville bara hem. Och här fanns det ju som ingenting heller. Det blev helt enkelt en tripp till affären på en gång. 

När vi fyllt våra skrikande magar så blev Olle trött och tog en tupplur. Jag pysslade lite men blev trött till slut jag med, precis lagom till att Olle var pigg igen. Då fick jag en redig ryggmassage, fasen vad skönt det var. Flygplansstolar alltså...

Nu har Olle precis gått iväg till jobbet så jag får väl hitta på något själv idag. Till exempel kan man ju lägga upp lite frestande bilder på premiärgrillen som upplevdes innan vi intog soffan för Eurovision (rätt låt vann!). 

Olle preppade kött för en hel armé.


Gud vad det luktade gott! Stackars hundarna, måste varit hemskt!

Mmmmm! Megasparris till förrätt, vit och grön. Jag fick lära mig hur man
skalar de vita, jag har aldrig gjort det förut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar