lördag 8 december 2012

Maratonplugg

Hur skjutit upp studierna för HFF alldeles för mycket, så idag började det maratonpluggas minsann! Jag har spenderat större delen av min dag i "aktivitetsrummet" framför datorn med skrivkramp i handen efter alla anteckningar... Vid fyra fick jag nog, så då stressade jag av med att laga middag med Olle och sedan baka en massa. Det blev mer biscotti till Olle, single & double chocolate och så blev det knäckkakor. 

Gårdagens middag: Olle jobbade sent, så jag lagade maten. Det blev paj
med kronärtkocka, spenat, soltorkade tomater och fetaost, toppat med
vitlökssås, pinjenötter och så lite squash på sidan, min favoritgrönsak!

Olle lagade till kyckling idag, då blir han alltid så glad!

Olle höll mig sällskap under pluggningen, han satt och mös riktigt
ordentligt i fåtöljen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar