tisdag 11 december 2012

Bara en till

Nu har jag bara en tenta kvar, Forensics på torsdag. Jag hoppas att gårdagens tenta var den värsta, och att torsdagens går riktigt fint, men vem vet... HFF-tentan igår gick hyfsat, jag var i bibblan klockan åtta på morgonen och hade bara sällskap av städerskorna. Jag pluggade stenhårt sista timmarna innan klockan slog ett och det var dags. De första 20 frågorna spikade jag, men sedan gick det utför. Jag HATAR verkligen muskler! 

Efter testet pratade jag av mig med Steph och Rach innan jag sprang in i Leon, en norsk kille som går i min klass. Jag var på väg in till stan och han bestämde sig för att följa med en bit på vägen genom Kelvingrove Park, trevligt i finvädret! Promenerade hem från stan med Olle också, gissa om jag var slut när vi äntligen kom hem!


Vi avslutade kvällen med burgare igen, hade en massa färs kvar. 

Nu sitter jag och myser med te och film, men jag ska väl snart ta mig till skolan för lite yoga och plugg. Snart är mina exams över och sedan kommer min Lillis! Åh vad jag längtar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar