måndag 10 april 2017

Häng med kollegorna: Solig söndag i Botaniska

Efter vår partyfredag och lååååånga vandring under lördagen så var söndagen förra veckan en välkommen mysdag. Olle låg hemma och jäste och såg Giffarna spela i den allsvenska premiären medan jag (som tydligen inte kan få nog av mina kollegor) njöt av solen i West End med Steph och hennes lille son Clark.


Söndagsbrunch, festlig nog att fira den allsvenska premiären så klart!



Vårblommor!


Jag och Clark delade på en glass från vagnen i parken.


Steph och Clark var fascinerade av alla växter i Kibble Palace - där det var mycket lättare att gå än ute på det tuviga gräset.


FISKAR!



Vi övergav trädgården för en sväng nedför Great Western också: mot Steph's favorit-bodega, mexikanska Lupe Pintos!



Clark underhöll och jag körde medan mamma handlade.


Tittade in hos hörnhandlar'n på vägen hem också.


Efter min halva glass till lunch var en Olle-lagad utomordentligt god middag välkommen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar