måndag 26 oktober 2015

Herr Nilsson i Italien

Inte för att jag meddelat det (ligger bakom med bloggandet), men förra veckan var Olle i Italien (Pisa & Florens) med pappa Nilsson, och när han kom hem i lördags fick jag höra en massa historier och se en massa bilder (för att jag tvingade dem båda!), och här kommer således ett urval av i alla fall bilder, förmodligen i helt fel ordning!


Pisa (tror jag i alla fall...).





Grönska på första hotellets takterass.





Höjdrädslan slår till på mig bara via bilden...

Mystiska citronpumpor vad det ser ut...

En av de få bilderna jag fick se via Facebook, Olle den jäveln
skickade variationer av den här bilden typ tre gånger!


Lutande huvudattraktionen.

SOL!








Olle var stoltast över alla bilder han kom med som visade uppstoppade djur, de tog han för min skull sa han. Tack?





Favoriten var, som jag förstod det, Michelangelos torg och utsiktsplatsen.








1 kommentar:

  1. Vilka fantastiska bilder. Det måste nog ändå upplevas på plats.

    SvaraRadera