lördag 3 juni 2017

Ledig Maj-måndag

Självklart öste regnet ned på vår lediga måndag, så så bra fick vi ha det! Olle stannade inne tills på kvällskvisten då han övergav mig för en tretimmars klättringskurs medan jag under förmiddagen faktiskt masade mig ut i finvädret för att gå på hund-dejt med Cassie, Mack & deras matte Ash. Välberesta (från Australien till Kina till Singapore till Belfast och så hit) 5-åriga golden-syskon & en matte som var hur trevlig och intressant som helst, helt klart en godkänd dejt!


Typiskt ledighetsväder...



Irish fry-up till brunch.





Nytt te till!


Inte utan att man blir deprimerad när maken lämnar en ensam hemma sådär... Jag bakade ned mig efter att ha städat upp ordentligt i sovrummet och såg på film med tända ljus. Nya King Kong-filmen var heeeeelt OK.


Han återvände! Och med paket på det, vilken lyx!
 


Kvällsfika som plåster för såren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar